Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Discourse of Advertising

Om The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415234559
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 268
  • Utgitt:
  • 19. juli 2001
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 156x235x16 mm.
  • Vekt:
  • 418 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Brukervurderinger av The Discourse of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Discourse of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.