Norges billigste bøker

The Dynamics of Influencer Marketing

Om The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367680916
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 210
  • Utgitt:
  • 27. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 234x155x15 mm.
  • Vekt:
  • 350 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Brukervurderinger av The Dynamics of Influencer Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Dynamics of Influencer Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.