Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Emergence of Novelty in Organizations

Om The Emergence of Novelty in Organizations

This volume seeks to develop processual understandings of how novelty emerges in the processes of organizing by drawing on scholarship from a diverse range of perspectives. The volume covers creativity, improvisation, invention, entrepreneurship, and innovation in organizations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198778899
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 392
  • Utgitt:
  • 16. juni 2016
  • Dimensjoner:
  • 232x157x24 mm.
  • Vekt:
  • 596 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Emergence of Novelty in Organizations

This volume seeks to develop processual understandings of how novelty emerges in the processes of organizing by drawing on scholarship from a diverse range of perspectives. The volume covers creativity, improvisation, invention, entrepreneurship, and innovation in organizations.

Brukervurderinger av The Emergence of Novelty in Organizations



Finn lignende bøker
Boken The Emergence of Novelty in Organizations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.