Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Financial Services Marketing Handbook

- Tactics and Techniques That Produce Results

Om The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118065716
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 30. mars 2012
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 261x186x20 mm.
  • Vekt:
  • 536 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Brukervurderinger av The Financial Services Marketing Handbook



Finn lignende bøker
Boken The Financial Services Marketing Handbook finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.