Norges billigste bøker

The Global Corporate Brand Book

Om The Global Corporate Brand Book

The corporate brand can be considered as the definition of the company. This book by a leading practitioner explores the connections between corporate brands, corporate reputation, relationships, perceptions and image and shows how reputation can be enhanced and corporate brand equity strengthened over the long term.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403996633
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 14. mai 2009
  • Dimensjoner:
  • 167x239x19 mm.
  • Vekt:
  • 520 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Global Corporate Brand Book

The corporate brand can be considered as the definition of the company. This book by a leading practitioner explores the connections between corporate brands, corporate reputation, relationships, perceptions and image and shows how reputation can be enhanced and corporate brand equity strengthened over the long term.

Brukervurderinger av The Global Corporate Brand Book



Finn lignende bøker
Boken The Global Corporate Brand Book finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.