Norges billigste bøker

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

Om The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

The third edition of the book offers a thorough guide to collecting and reporting accurate measures of customer satisfaction as well as useful advice on how to use the measures to drive performance improvement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032838687
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 24. juni 2024
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 246x174x20 mm.
  • Vekt:
  • 532 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

The third edition of the book offers a thorough guide to collecting and reporting accurate measures of customer satisfaction as well as useful advice on how to use the measures to drive performance improvement.

Brukervurderinger av The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement



Finn lignende bøker
Boken The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.