Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Handbook of International Advertising Research

Om The Handbook of International Advertising Research

This timely handbook brings academic excellence to international advertising research in the form of 28 contributions from over 40 leading scholars. The handbook s comprehensive treatment highlights existing knowledge, reports major findings across the subject, and recommends directions and agendas for future research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781444332377
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 656
  • Utgitt:
  • 21. mars 2014
  • Dimensjoner:
  • 254x183x36 mm.
  • Vekt:
  • 1146 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Handbook of International Advertising Research

This timely handbook brings academic excellence to international advertising research in the form of 28 contributions from over 40 leading scholars. The handbook s comprehensive treatment highlights existing knowledge, reports major findings across the subject, and recommends directions and agendas for future research.

Brukervurderinger av The Handbook of International Advertising Research



Finn lignende bøker
Boken The Handbook of International Advertising Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.