Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

- Formulating the Roadmap You Need to Navigate the Market

Om The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815376880
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 201
  • Utgitt:
  • 1. juni 2018
  • Dimensjoner:
  • 234x158x27 mm.
  • Vekt:
  • 358 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.

Brukervurderinger av The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies



Finn lignende bøker
Boken The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.