Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om The Interface of Business and Culture

Humans need to communicate in order to interact with one another, and culture helps regulate such interaction and communication. In this book, the authors covers a various spectrum of topics that range from general principles of intercultural communication to very specific aspects of culture's influence in particular business contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631563397
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 588
  • Utgitt:
  • 18. februar 2010
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 210x151x33 mm.
  • Vekt:
  • 750 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Interface of Business and Culture

Humans need to communicate in order to interact with one another, and culture helps regulate such interaction and communication. In this book, the authors covers a various spectrum of topics that range from general principles of intercultural communication to very specific aspects of culture's influence in particular business contexts.

Brukervurderinger av The Interface of Business and Culture



Finn lignende bøker
Boken The Interface of Business and Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.