Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Language of Advertising

- Written Texts

Om The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415278034
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 11. april 2002
  • Dimensjoner:
  • 175x244x9 mm.
  • Vekt:
  • 276 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Brukervurderinger av The Language of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Language of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.