Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Marketing Manual

Om The Marketing Manual

A step-by-step guide to solving your marketing problem. It includes questions, practical examples and mini-case studies that demonstrate how to prepare your marketing plan. It addresses the 3 fundamental questions facing the business planner: Where are we now? Where do we want to go? How do we get there?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750636520
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 2. april 1998
  • Dimensjoner:
  • 190x245x16 mm.
  • Vekt:
  • 552 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Marketing Manual

A step-by-step guide to solving your marketing problem. It includes questions, practical examples and mini-case studies that demonstrate how to prepare your marketing plan. It addresses the 3 fundamental questions facing the business planner: Where are we now? Where do we want to go? How do we get there?

Brukervurderinger av The Marketing Manual



Finn lignende bøker
Boken The Marketing Manual finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.