Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

- Persuading the Brain

Om The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138635814
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 172
  • Utgitt:
  • 2. mars 2017
  • Dimensjoner:
  • 235x158x15 mm.
  • Vekt:
  • 386 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Brukervurderinger av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages



Finn lignende bøker
Boken The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.