Utvidet returrett til 31. januar 2025

The New Review Economy

- Third-Party Review Sites, Reputation, and Neo-Liberal Public Relations in the Digital Age

Om The New Review Economy

This book examines third-party review sites (TPRS) and the intersection of the review economy and neoliberal public relations, in order to understand how users and organizations engage the 21st century global review economy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367567071
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 3. november 2020
  • Dimensjoner:
  • 222x143x15 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av The New Review Economy

This book examines third-party review sites (TPRS) and the intersection of the review economy and neoliberal public relations, in order to understand how users and organizations engage the 21st century global review economy.

Brukervurderinger av The New Review Economy



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.