Norges billigste bøker

The Oxford Handbook of Social Influence

Om The Oxford Handbook of Social Influence

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of topics within social influence, seamlessly incorporating a range of analyses (including intrapersonal, interpersonal, and intragroup), and examine critical theories and the role of social influence in applied settings today.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780199859870
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 496
  • Utgitt:
  • 7. september 2017
  • Dimensjoner:
  • 189x261x41 mm.
  • Vekt:
  • 978 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Oxford Handbook of Social Influence

The Oxford Handbook of Social Influence restores this important field to its once preeminent position within social psychology. Editors Harkins, Williams, and Burger lead a team of leading scholars as they explore a variety of topics within social influence, seamlessly incorporating a range of analyses (including intrapersonal, interpersonal, and intragroup), and examine critical theories and the role of social influence in applied settings
today.

Brukervurderinger av The Oxford Handbook of Social Influence



Finn lignende bøker
Boken The Oxford Handbook of Social Influence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.