Norges billigste bøker

The Platform Paradox

- How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace

Om The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613631164
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 104
  • Utgitt:
  • 11. mai 2021
  • Dimensjoner:
  • 215x138x10 mm.
  • Vekt:
  • 154 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Brukervurderinger av The Platform Paradox



Finn lignende bøker
Boken The Platform Paradox finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.