Norges billigste bøker
Om The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415859455
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 6. februar 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x242x17 mm.
  • Vekt:
  • 464 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Brukervurderinger av The Political Economy of City Branding



Finn lignende bøker
Boken The Political Economy of City Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.