Utvidet returrett til 31. januar 2024
Om The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415859455
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 6. februar 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x242x17 mm.
  • Vekt:
  • 464 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av The Political Economy of City Branding

This book discusses city branding from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia.

Brukervurderinger av The Political Economy of City Branding



Finn lignende bøker
Boken The Political Economy of City Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.