Norges billigste bøker

The Principles of Islamic Marketing

Om The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367667399
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 30. september 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x171x22 mm.
  • Vekt:
  • 398 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mai 2025

Beskrivelse av The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.

Brukervurderinger av The Principles of Islamic Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Principles of Islamic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.