Norges billigste bøker

The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

Om The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138340749
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 7 august 2018
  • Dimensjoner:
  • 227x151x29 mm.
  • Vekt:
  • 410 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25 juni 2024

Beskrivelse av The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Brukervurderinger av The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.