Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Seven Sins of Innovation

- A Strategic Model for Entrepreneurship

Om The Seven Sins of Innovation

Offers a psychology based model that features seven key determinants of success or failure for innovation and entrepreneurial endeavours. Provides specific recommendations, examples and case studies that demonstrate how individual and group psychology must be engaged effectively to create entrepreneurial cultures capable of powerful innovation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349492435
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 1. januar 2014
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av The Seven Sins of Innovation

Offers a psychology based model that features seven key determinants of success or failure for innovation and entrepreneurial endeavours. Provides specific recommendations, examples and case studies that demonstrate how individual and group psychology must be engaged effectively to create entrepreneurial cultures capable of powerful innovation.

Brukervurderinger av The Seven Sins of Innovation



Finn lignende bøker
Boken The Seven Sins of Innovation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.