Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Social License

- How to Keep Your Organization Legitimate

Om The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137370716
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 187
  • Utgitt:
  • 27. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 218x144x18 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Brukervurderinger av The Social License



Finn lignende bøker
Boken The Social License finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.