Norges billigste bøker

The Theory and Practice of Corporate Communication

- A Competing Values Perspective

Om The Theory and Practice of Corporate Communication

Examines corporate communication and tasks from the framework of the Competing Values Perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412950350
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 4. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 180x251x12 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Theory and Practice of Corporate Communication

Examines corporate communication and tasks from the framework of the Competing Values Perspective.

Brukervurderinger av The Theory and Practice of Corporate Communication



Finn lignende bøker
Boken The Theory and Practice of Corporate Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.