Norges billigste bøker

The Theory of the Marketing Firm

- Responding to the Imperatives of Consumer-orientation

Om The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030861056
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 13. november 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 679 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Brukervurderinger av The Theory of the Marketing Firm



Finn lignende bøker
Boken The Theory of the Marketing Firm finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.