Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Trademark Paradox

- Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries

Om The Trademark Paradox

Trademark laws reduce customer confusion, prevent unfairness, and make communication between seller and buyer simple. Expanding legal protection coupled with aggressive "bullying" have restricted competition. Laws have failed to balance private interests (investments in business goodwill) with public interests (robust competition without barriers).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631656433
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 466
  • Utgitt:
  • 25. februar 2015
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 153x217x30 mm.
  • Vekt:
  • 692 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Trademark Paradox

Trademark laws reduce customer confusion, prevent unfairness, and make communication between seller and buyer simple. Expanding legal protection coupled with aggressive "bullying" have restricted competition. Laws have failed to balance private interests (investments in business goodwill) with public interests (robust competition without barriers).

Brukervurderinger av The Trademark Paradox



Finn lignende bøker
Boken The Trademark Paradox finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.