Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Why of Consumption

- Contemporary Perspectives on Consumer Motives, Goals and Desires

Om The Why of Consumption

Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about their cravings? This book provides provocative answers to all these questions. Formerly only available in Hardback.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415220958
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 356
  • Utgitt:
  • 16. november 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x234x21 mm.
  • Vekt:
  • 640 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Why of Consumption

Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about their cravings? This book provides provocative answers to all these questions. Formerly only available in Hardback.

Brukervurderinger av The Why of Consumption



Finn lignende bøker
Boken The Why of Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.