Utvidet returrett til 31. januar 2024

Time and Media Markets

Om Time and Media Markets

This volume, arising from the Time and Media Markets conference, offers perspectives on time and its relationship to and impact upon media industries. For libraries, scholars, comm. research centers, and grad-level seminars in media mgmt. & economics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138861299
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 27. februar 2015
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 272 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Time and Media Markets

This volume, arising from the Time and Media Markets conference, offers perspectives on time and its relationship to and impact upon media industries. For libraries, scholars, comm. research centers, and grad-level seminars in media mgmt. & economics.

Brukervurderinger av Time and Media Markets



Finn lignende bøker
Boken Time and Media Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.