Utvidet returrett til 31. januar 2024

Time, Space, and the Market

- Retroscapes Rising

Om Time, Space, and the Market

A study of retroscapes, commercial environments that evoke past times and places, a ubiquitous manifestation of modern marketing. It covers an array of retailing milieux, in a number of different countries, at a variety of spatial scales, and from various evaluative perspectives, both pro and con.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780765610133
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 358
  • Utgitt:
  • 28. februar 2003
  • Dimensjoner:
  • 152x229x25 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Time, Space, and the Market

A study of retroscapes, commercial environments that evoke past times and places, a ubiquitous manifestation of modern marketing. It covers an array of retailing milieux, in a number of different countries, at a variety of spatial scales, and from various evaluative perspectives, both pro and con.

Brukervurderinger av Time, Space, and the Market



Finn lignende bøker
Boken Time, Space, and the Market finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.