Utvidet returrett til 31. januar 2025

Total Relationship Marketing

Om Total Relationship Marketing

A work on the subject of relationship marketing and CRM that presents an analysis of relational approaches to marketing where the three words relationships, networks and interaction are king. It addresses both the high tech, information technology aspects of marketing and the high touch, human aspects.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750686334
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 396
  • Utgitt:
  • 29. mai 2008
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 195x244x21 mm.
  • Vekt:
  • 768 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Total Relationship Marketing

A work on the subject of relationship marketing and CRM that presents an analysis of relational approaches to marketing where the three words relationships, networks and interaction are king. It addresses both the high tech, information technology aspects of marketing and the high touch, human aspects.

Brukervurderinger av Total Relationship Marketing



Finn lignende bøker
Boken Total Relationship Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.