Utvidet returrett til 31. januar 2025

Tourism Branding

- Communities in Action

Om Tourism Branding

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. This title attempts to free branding research and practice in tourism from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781849507202
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 21. desember 2009
  • Dimensjoner:
  • 162x238x23 mm.
  • Vekt:
  • 576 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Tourism Branding

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. This title attempts to free branding research and practice in tourism from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion.

Brukervurderinger av Tourism Branding



Finn lignende bøker
Boken Tourism Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.