Utvidet returrett til 31. januar 2025

Tourism Marketing

- A Strategic Approach

Om Tourism Marketing

Tourism Marketing: A Strategic Approach presents a variety of practical application tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves effective in tourism marketing. The volume considers overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure in discussing the e

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781774636954
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 330
  • Utgitt:
  • 31. mars 2021
  • Dimensjoner:
  • 228x154x20 mm.
  • Vekt:
  • 624 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Tourism Marketing

Tourism Marketing: A Strategic Approach presents a variety of practical application tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves effective in tourism marketing. The volume considers overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure in discussing the e

Brukervurderinger av Tourism Marketing



Finn lignende bøker
Boken Tourism Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.