Utvidet returrett til 31. januar 2025

Tourist Customer Service Satisfaction

- An Encounter Approach

Om Tourist Customer Service Satisfaction

Customer satisfaction and loyalty in the tourism sector is highly dependent upon the behaviours of front-line service providers. This book explores this relationship by defining the specific kind of verbal and non-verbal messages needed for successful exchanges.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415578042
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 22. juli 2010
  • Dimensjoner:
  • 165x244x17 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Tourist Customer Service Satisfaction

Customer satisfaction and loyalty in the tourism sector is highly dependent upon the behaviours of front-line service providers. This book explores this relationship by defining the specific kind of verbal and non-verbal messages needed for successful exchanges.

Brukervurderinger av Tourist Customer Service Satisfaction



Finn lignende bøker
Boken Tourist Customer Service Satisfaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.