Utvidet returrett til 31. januar 2025

Trade Marks and Brands

- An Interdisciplinary Critique

Om Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521889650
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 472
  • Utgitt:
  • 12. juni 2008
  • Dimensjoner:
  • 156x234x32 mm.
  • Vekt:
  • 870 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Brukervurderinger av Trade Marks and Brands



Finn lignende bøker
Boken Trade Marks and Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.