Norges billigste bøker

Ultimate Book of Business Brands

- Insights from the World's 50 Greatest Brands

Om Ultimate Book of Business Brands

The greatest brands of all capture the hearts, minds and dollars of the whole world. They break out of business and become part of everyday life. But, how do they do it? This title shows how apparently ordinary products and services are transformed into business legends.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841124391
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 29. oktober 2002
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 155x232x13 mm.
  • Vekt:
  • 404 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Ultimate Book of Business Brands

The greatest brands of all capture the hearts, minds and dollars of the whole world. They break out of business and become part of everyday life. But, how do they do it? This title shows how apparently ordinary products and services are transformed into business legends.

Brukervurderinger av Ultimate Book of Business Brands



Finn lignende bøker
Boken Ultimate Book of Business Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.