Utvidet returrett til 31. januar 2025

Understanding Branding in Higher Education

- Marketing Identities

Om Understanding Branding in Higher Education

This book provides a critical theory of branding in higher education. The author argues for a higher education for all and positions higher education as a human right necessary for the well-being of citizens and democracy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137560704
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 26. oktober 2017
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 3745 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Understanding Branding in Higher Education

This book provides a critical theory of branding in higher education. The author argues for a higher education for all and positions higher education as a human right necessary for the well-being of citizens and democracy.

Brukervurderinger av Understanding Branding in Higher Education



Finn lignende bøker
Boken Understanding Branding in Higher Education finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.