Utvidet returrett til 31. januar 2025

Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing

- Reaktionen deutscher Unternehmen auf staatliche Eingriffe und gesetzliche Neuregelungen in die Unternehmensfuhrung am Beispiel Frauenquote

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783958203624
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 30
  • Utgitt:
  • 4. mars 2015
  • Dimensjoner:
  • 210x148x2 mm.
  • Vekt:
  • 50 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Brukervurderinger av Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing



Finn lignende bøker
Boken Unternehmenskommunikation - Public Relations versus Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.