Utvidet returrett til 31. januar 2025

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

- Uniting Theory and Practice

Om Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845414924
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 15. februar 2015
  • Dimensjoner:
  • 234x157x10 mm.
  • Vekt:
  • 300 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).

Brukervurderinger av Urban Destination Marketing in Contemporary Europe



Finn lignende bøker
Boken Urban Destination Marketing in Contemporary Europe finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.