Utvidet returrett til 31. januar 2025

Using a Positive Lens to Explore Social Change and Organizations

- Building a Theoretical and Research Foundation

Om Using a Positive Lens to Explore Social Change and Organizations

First Published in 2012. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415878869
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 544
  • Utgitt:
  • 12. mars 2012
  • Dimensjoner:
  • 221x154x27 mm.
  • Vekt:
  • 734 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Using a Positive Lens to Explore Social Change and Organizations

First Published in 2012. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Brukervurderinger av Using a Positive Lens to Explore Social Change and Organizations



Finn lignende bøker
Boken Using a Positive Lens to Explore Social Change and Organizations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.