Norges billigste bøker

Using Formative Assessment to Differentiate Middle School Literacy Instruction

- Seven Practices to Maximize Learning

Om Using Formative Assessment to Differentiate Middle School Literacy Instruction

This book provides a clear roadmap for using formative assessment to differentiate literacy instruction for students in middle school, using strategies ideal for a Response to Intervention (RTI) model.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781452226217
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 16. januar 2013
  • Dimensjoner:
  • 178x253x16 mm.
  • Vekt:
  • 504 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25. august 2025

Beskrivelse av Using Formative Assessment to Differentiate Middle School Literacy Instruction

This book provides a clear roadmap for using formative assessment to differentiate literacy instruction for students in middle school, using strategies ideal for a Response to Intervention (RTI) model.

Brukervurderinger av Using Formative Assessment to Differentiate Middle School Literacy Instruction



Finn lignende bøker
Boken Using Formative Assessment to Differentiate Middle School Literacy Instruction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.