Norges billigste bøker

Using Qualitative Research in Advertising

- Strategies, Techniques, and Applications

Om Using Qualitative Research in Advertising

The Second Edition remains the only book to discuss both theory and application of qualitative research techniques to inspire great advertising and build strong brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412987240
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 13. desember 2011
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 154x226x13 mm.
  • Vekt:
  • 326 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. oktober 2025

Beskrivelse av Using Qualitative Research in Advertising

The Second Edition remains the only book to discuss both theory and application of qualitative research techniques to inspire great advertising and build strong brands.

Brukervurderinger av Using Qualitative Research in Advertising



Finn lignende bøker
Boken Using Qualitative Research in Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.