Utvidet returrett til 31. januar 2025

Value Creation in Multinational Enterprise

Om Value Creation in Multinational Enterprise

Provides information on the role of international finance - and its relationship to strategy, economics, political science and public policy - in examining value creation in multinational enterprise. This book contains papers that present various methodologies, including theoretical, empirical, conceptual, and case study approaches.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762313921
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 592
  • Utgitt:
  • 23. november 2006
  • Dimensjoner:
  • 156x234x31 mm.
  • Vekt:
  • 1000 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Value Creation in Multinational Enterprise

Provides information on the role of international finance - and its relationship to strategy, economics, political science and public policy - in examining value creation in multinational enterprise. This book contains papers that present various methodologies, including theoretical, empirical, conceptual, and case study approaches.

Brukervurderinger av Value Creation in Multinational Enterprise



Finn lignende bøker
Boken Value Creation in Multinational Enterprise finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.