Utvidet returrett til 31. januar 2025

Visual Merchandising

- In-store Communication to Enhance Customer Value

Om Visual Merchandising

Buying behavior is a process that is conditioned by a complex receptive system, originating with the product's physical impulses (features such as function, size, packaging, and brand), its location (store, layout, display) and price. This book addresses this topic from a managerial perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788885486416
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 372
  • Utgitt:
  • 1. juni 2018
  • Dimensjoner:
  • 231x151x31 mm.
  • Vekt:
  • 572 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 29. november 2024

Beskrivelse av Visual Merchandising

Buying behavior is a process that is conditioned by a complex receptive system, originating with the product's physical impulses (features such as function, size, packaging, and brand), its location (store, layout, display) and price. This book addresses this topic from a managerial perspective.

Brukervurderinger av Visual Merchandising



Finn lignende bøker
Boken Visual Merchandising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.