Norges billigste bøker

Who Owns the Media?

- Competition and Concentration in the Mass Media industry

Om Who Owns the Media?

Tackles the question of media ownership. This title chronicles the myriad changes in the media industry and the factors contributing to these changes. It examines how the media industry is being reshaped by technological forces in the various segments, as well as by social and cultural reactions to these forces.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805829365
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 630
  • Utgitt:
  • 1. juni 2000
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 178x254x32 mm.
  • Vekt:
  • 1111 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Who Owns the Media?

Tackles the question of media ownership. This title chronicles the myriad changes in the media industry and the factors contributing to these changes. It examines how the media industry is being reshaped by technological forces in the various segments, as well as by social and cultural reactions to these forces.

Brukervurderinger av Who Owns the Media?



Finn lignende bøker
Boken Who Owns the Media? finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.