Norges billigste bøker

Why Advertising Fails

Om Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781642253467
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 23. november 2021
  • Dimensjoner:
  • 148x15x223 mm.
  • Vekt:
  • 316 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Why Advertising Fails

Featuring guest chapters from some of the world's leading marketers, you'll learn what you're getting wrong with your copywriting and messaging, why your campaigns need a Big Idea, and how to build a list of raving fans to systematize your advertising.

Brukervurderinger av Why Advertising Fails



Finn lignende bøker
Boken Why Advertising Fails finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.