Norges billigste bøker

Wine, Food, and Tourism Marketing

Om Wine, Food, and Tourism Marketing

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780789001061
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 19 januar 2004
  • Dimensjoner:
  • 210x154x10 mm.
  • Vekt:
  • 270 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20 juli 2024

Beskrivelse av Wine, Food, and Tourism Marketing

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings.

Brukervurderinger av Wine, Food, and Tourism Marketing



Finn lignende bøker
Boken Wine, Food, and Tourism Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.