Utvidet returrett til 31. januar 2025

Winning in China

- 8 Stories of Success and Failure in the World's Largest Economy

Om Winning in China

In Winning in China , Wharton experts Lele Sang and Karl Ulrich explore the success and failure of several well-known companies, including Hyundai, LinkedIn, Sequoia Capital, InMobi, and Amazon, as more and more businesses look to reap profits from the demand of 1.4 billion people.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613631089
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 190
  • Utgitt:
  • 19. januar 2021
  • Dimensjoner:
  • 215x140x14 mm.
  • Vekt:
  • 264 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Winning in China

In Winning in China , Wharton experts Lele Sang and Karl Ulrich explore the success and failure of several well-known companies, including Hyundai, LinkedIn, Sequoia Capital, InMobi, and Amazon, as more and more businesses look to reap profits from the demand of 1.4 billion people.

Brukervurderinger av Winning in China



Finn lignende bøker
Boken Winning in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.