Norges billigste bøker

Women, Media and Consumption in Japan

Om Women, Media and Consumption in Japan

Examining images of women in Japanese consumerism, this book explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780700703302
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 26. oktober 1995
  • Dimensjoner:
  • 156x236x25 mm.
  • Vekt:
  • 468 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025

Beskrivelse av Women, Media and Consumption in Japan

Examining images of women in Japanese consumerism, this book explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends.

Brukervurderinger av Women, Media and Consumption in Japan



Finn lignende bøker
Boken Women, Media and Consumption in Japan finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.