Utvidet returrett til 31. januar 2025

Women, Media and Consumption in Japan

Om Women, Media and Consumption in Japan

First book of its kind to examine images of women in Japanese consumerism. Explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends. Covers visual and print media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138153028
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 332
  • Utgitt:
  • 18. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Women, Media and Consumption in Japan

First book of its kind to examine images of women in Japanese consumerism. Explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends. Covers visual and print media.

Brukervurderinger av Women, Media and Consumption in Japan



Finn lignende bøker
Boken Women, Media and Consumption in Japan finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.