Norges billigste bøker

Advances in Chinese Brand Management

Om Advances in Chinese Brand Management

Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781352000108
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 354
  • Utgitt:
  • 24. november 2016
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 216x140x25 mm.
  • Vekt:
  • 5612 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advances in Chinese Brand Management

Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.

Brukervurderinger av Advances in Chinese Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Advances in Chinese Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.