Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising in the Digital Age

Om Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529601978
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 22. april 2024
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 242x169x22 mm.
  • Vekt:
  • 528 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Brukervurderinger av Advertising in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Advertising in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.