Norges billigste bøker

Advertising

- strategy, creativity and media

Om Advertising

The book covers advertising from top to bottom, with extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all advertising media and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780273760894
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 1. oktober 2012
  • Dimensjoner:
  • 196x265x19 mm.
  • Vekt:
  • 768 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advertising

The book covers advertising from top to bottom, with extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all advertising media and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.

Brukervurderinger av Advertising



Finn lignende bøker
Boken Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.