Utvidet returrett til 31. januar 2025

Agro-food Marketing

Om Agro-food Marketing

The purpose of this book is to integrate aspects of food product marketing with traditional agricultural marketing. This novel approach reflects a growing trend to teach these subjects in an integrated way. The book has been developed from a very successful series of courses run by the (CIHEAM).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780851991443
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 512
  • Utgitt:
  • 1. februar 1997
  • Dimensjoner:
  • 243x172x36 mm.
  • Vekt:
  • 856 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Agro-food Marketing

The purpose of this book is to integrate aspects of food product marketing with traditional agricultural marketing. This novel approach reflects a growing trend to teach these subjects in an integrated way. The book has been developed from a very successful series of courses run by the (CIHEAM).

Brukervurderinger av Agro-food Marketing



Finn lignende bøker
Boken Agro-food Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.